
Ανευ ουσίας και χωρίς κανένα απτό αποτέλεσμα ήταν η επίσκεψη – αστραπή του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης Κωστή Χατζηδάκη και υπηρεσιακών παραγόντων της ΔΕΗ στο φράγμα της Μεσοχώρας.
Το πολύπαθο έργο θα ανακοινωθεί για άλλη μια φορά στη προσεχή προεκλογική περίοδο, παρά τις δεσμεύσεις του Πρωθυπουργού ότι πριν το φετινό καλοκαίρι θα ξεκινούσαν οι εργασίες για την λειτουργία του.
Ακόμη δεν έχει επιλυθεί το ζήτημα του νέου οικισμού ενώ σύμφωνα με πληροφορίες η ίδια η ΔΕΗ ζητά χρηματοδότηση 70 εκατομ. ευρώ για εργασίες συντήρησης και επισκευών, που απαιτεί ειδική νομοθετική ρύθμιση και πρέπει να εγκριθεί από τη Βουλή.
Σε κλειστή σύσκεψη που έγινε προ ημερών στο Μαξίμου, αποφασίστηκε το κλείσιμο όλων των εκκρεμοτήτων στα μεγάλα έργα πριν το Φθινόπωρο και η εντολή του Πρωθυπουργού για την Μεσοχώρα ήταν η επιτάχυνση των διαδικασιών ολοκλήρωσης του.
Μόνο που η αρμοδιότητα του έργου πια δεν ανήκει στο δημόσιο και η ΔΕΗ λειτουργεί με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια.













