
Ραγδαίες είναι οι πολιτικές εξελίξεις στο στρατόπεδο της Νέας Αριστεράς, με το κόμμα να οδηγείται ουσιαστικά σε τροχιά διάλυσης μετά τις μαζικές αποχωρήσεις στελεχών.
Το γεγονός αυτό δεν άφησε ασχολίαστο ο Νίκος Ευαγγελάτος, ο οποίος μέσα από την εκπομπή του εξαπέλυσε δριμύτατη κριτική στους βουλευτές που επέλεξαν να αποχωρήσουν.
Ο γνωστός δημοσιογράφος στάθηκε ιδιαίτερα στη στάση των προσώπων που παραιτήθηκαν από το κόμμα, αλλά επέλεξαν να διατηρήσουν τις βουλευτικές τους έδρες.
Όπως εξήγησε, η κίνηση αυτή γίνεται με φόντο το νέο κόμμα του Αλέξη Τσίπρα, ωστόσο υπάρχει μια σημαντική… λεπτομέρεια: Ο πρώην πρωθυπουργός έχει ζητήσει ρητά την παράδοση των εδρών ως προϋπόθεση για την ένταξη των βουλευτών στον νέο σχηματισμό.
«Σήμερα διαλύθηκε η Νέα Αριστερά. Βουλευτές έφυγαν», ανέφερε χαρακτηριστικά ο παρουσιαστής, συμπληρώνοντας με νόημα:
«Οι βουλευτές που αποχώρησαν παραιτήθηκαν από τη Νέα Αριστερά, αλλά δεν παρέδωσαν τις έδρες τους. Άρα γιατί έφυγαν; Έφυγαν για να πάνε στο κόμμα Τσίπρα, αλλά θέλουν να μείνουν και λίγο καιρό βουλευτές, γιατί είναι και η αποζημιωσούλα κάμποσα λεφτά».
Από τα πυρά του Νίκου Ευαγγελάτου εξαιρέθηκε μόνο ένα πρόσωπο.
Ο δημοσιογράφος έπλεξε το εγκώμιο της Έφης Αχτσιόγλου, χαρακτηρίζοντάς την «αξιέπαινη», καθώς ήταν η μόνη που διαφοροποιήθηκε εμπράκτως, επιδεικνύοντας διαφορετική πολιτική στάση σε σχέση με τους υπόλοιπους συναδέλφους της.














