Ήδη η Ετήσια Έκθεση του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ), που δημοσιεύτηκε πριν δύο μήνες κατέγραψε την “κατάρρευση” του τουριστικού προϊόντος του νομού Τρικάλων, με τις προοπτικές για φέτος να δείχνουν ακόμη πιο ζοφερές.
Χωρίς τρένο και ορεινό οδικό δίκτυο τουλάχιστον για μια διετία, αφού τα πρώτα εργοτάξια τόσο για την αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής Καλαμπάκα-Παλιοφάρσαλο όσο και στους κατεστραμμένους δρόμους των Δήμων Πύλης-Μετεώρων να μην προβλέπεται να εγκατασταθούν πριν το φθινόπωρο, είναι οξύμωρο να μιλούν κάποιοι για τουριστική ανάπτυξη της περιοχής.
Βέβαια από την στιγμή που η δραματική μείωση του τουριστικού ρεύματος στο νομό Τρικάλων άρχισε πολύ πριν την θεομηνία “Daniel“, οι αρμόδιοι οφείλουν να αναζητήσουν τα πραγματικά αίτια.
Τι πήγε δηλαδή λάθος στην προβολή και την ανάδειξη του τόπου μας ως ελκυστικό τουριστικό προορισμό, την ώρα που ο κλάδος στην υπόλοιπη χώρα παρουσιάζει “εκρηκτική” άνοδο.