Εντυπωσιακή η επισκεψιμότητα της πόλης των Τρικάλων το τελευταίο σαββατοκύριακο του Νοεμβρίου, με τη πληρότητα των καταλυμάτων να είναι πρωτόγνωρη για την εποχή και οι επαγγελματίες της εστίασης να “γελάνε και τα μουστάκια τους.”
Πρώτο τεστ για το στοίχημα που έβαλε ο Δήμαρχος Τρικκαίων Ν. Σακκάς προκειμένου να “σπάσει” όλα τα προηγούμενα ρεκόρ ο 14ος “Μύλος των Ξωτικών”, φαίνεται ότι βαίνει αρκετά καλά.
Άλλωστε όπως έχουν έρθει τα πράγματα στη τοπική οικονομία, όλοι αγωνιούν και εύχονται για την επιτυχή διοργάνωση της μεγαλύτερης Χριστουγεννιάτικης γιορτής , μιας και είναι ζήτημα ζωής και θανάτου για την επιβίωση της Τρικαλινής αγοράς.














