
Προφανώς και είναι πολύ σημαντικό να πέφτει άσφαλτος εκεί που μέχρι χτες ήταν χώμα και βούλιαζε το πόδι σου με την παραμικρή βροχή.
Συνάμα όμως και υπερβολικό να πανηγυρίζουν επειδή απλά «μαύρισανε » ένα δρόμο με άσφαλτο, χωρίς όμως πρώτα να φτιάξουν τα πεζοδρόμια, αλλά και τα δίκτυα των αποχετεύσεων των όμβρίων και των ακαθάρτων.
Όταν μάλιστα σε λίγο καιρό θα χρειαστεί να σκάψουν, είτε για να κάνουν τις υποδομές που έπρεπε να προηγηθούν είτε γιατί θα έρθουν οι οπτικές ίνες η μία μάλιστα μετά την άλλη ξεχωριστά.
Η λαϊκή ρύση « από το ολότελα καλή και η Παναγιώταινα δεν ταιριάζει στις σύγχρονες πόλεις αλλά και στις πόλεις που θέλουν να είναι η ακόμη και να το “παίζουν” έξυπνες.














