
Την απογοήτευση τους εξέφραζαν χθες οι τοπικοί μας άρχοντες για την επίσκεψη αστραπή του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης Κ. Χατζηδάκη στη Μεσοχώρα, χωρίς καν να προσκληθούν.
Μάλιστα από το trikalatroll.gr – που έγραψε πρώτο την είδηση – ενημερώθηκαν οι περισσότεροι για τον ερχομό του κ. Χατζηδάκη και των στελεχών της ΔΕΗ.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός, ότι ο επικεφαλής της αντιπολίτευσης του Δ. Πύλης Θ. Χήρας κυριολεκτικά “πήρε στο κυνήγι” την αποστολή έχοντας παραμάσχαλα ένα φάκελο με πρόσθετα αντισταθμιστικά έργα, που θα μπορούσε να διεκδικήσει ο Δήμος από τη ΔΕΗ για την περιοχή.
Μεταξύ αυτών και το πολύπαθο τμήμα της Ε/Ο Τρικάλων – Άρτας από τη γέφυρα Αλεξίου έως το Αρματολικό.
Σύμφωνα με πληροφορίες το υπόμνημα με τα αιτήματα παραδόθηκε – μάλλον στο “Χάνι” – τόσο σε συνεργάτη του νούμερου δύο της Κυβέρνησης, όσο και σε υψηλόβαθμο στέλεχος της επιχείρησης που έχει πια την αρμοδιότητα του έργου.












