
Σύμφωνα με την προχθεσινή απόφαση υπουργού σε ΦΕΚ οι θέσεις ΕΣΥ κατανέμονται ως εξής
Σπάρτη πληθυσμός 17000
Θέσεις ΕΣΥ 16
Καλαμάτα 71.000
Θέσεις 16
Τρίπολη 30.000
Θέσεις 17
Χανιά 54000
Θέσεις 15
Βόλος 139.000
Θέσεις 7
Καρδίτσα 45000
Θέσεις 3
Τρίκαλα 65000
Θέσεις 3
Λαμία 45000
Θέσεις 10
Άμφισσα 7000
Θέσεις 7
Φιλιάτες 2500
Θέσεις 8
Γιατί η Θεσσαλία είναι έτσι ριγμένη ; Γιατί δεν ακούστηκαν οι ανάγκες των νοσοκομείων; Κύριοι βουλευτές της κυβέρνησης της Θεσσαλίας; Τι λένε εδώ; Να ζητήσουμε τη βοήθεια του κοινου ; Δήμαρχοι Βόλου , Καρδίτσας , Τρικάλων ;
Δημήτρης Κουρέτας Περιφερειάρχης Θεσσαλίας














