
Manager ή Βλαχοδήμαρχος και το Σπήλαιο της Θεόπετρας
Με “μπαράζ” τηλεοπτικών εμφανίσεων και δημοσιευμάτων για τον Δ. Μετεώρων ο master της διαφήμισης Λ. Αβραμόπουλος έχει πετύχει το τελευταίο μόνο διάστημα την μεγάλη αύξηση του τουριστικού ρεύματος στη περιοχή.
Τελευταίο επεισόδιο η ακατάσχετη προβολή του Σπηλαίου Θεόπετρας από τον Δήμαρχο, την ώρα που άλλοι επιδίδονται σε αγώνα με δελτία τύπου και φωτογραφίες στα ΜΜΕ, για την πατρότητα του έργου.
Ήδη δεκάδες σχολεία και όχι μόνο, έχουν εντάξει στο καλεντάρι τους την επίσκεψη στο σπήλαιο, ενώ θετική αναμένεται να είναι η συμβολή του στη μεγαλύτερη σε διάρκεια παραμονή στη Καλαμπάκα των τουριστών που επισκέπτονται τους Βράχους των Μετεώρων.
Ο κ. Αβραμόπουλος έχει κατανοήσει το ρόλο της επικοινωνίας και της προβολής στη σημερινή εποχή, καταφέρνοντας σε μεγάλο βαθμό η περιοχή των Μετεώρων να βρίσκεται στο επίκεντρο της τουριστικής αγοράς.
Το δίλημμα τελικά στη σύγχρονη αυτοδιοίκηση είναι Managers ή Βλαχοδήμαρχοι…;