
Μετά τον ΕΛΑΣ του Αλ6 να κάνει κι ο Σαμαράς τον ΕΔΕΣ, να γυρίσουμε 80 χρόνια πίσω
Κάποτε κάποιοι ανύπαρκτοι και φαιδροί Δήμαρχοι έστηναν ανδριάντες στις κεντρικές πλατείες πρωταγωνιστών του εμφύλιου σπαραγμού(από την μία ή την άλλη πλευρά), προκειμένου να προσεταιριστούν τα “ψηφαλάκια” των αφελών ψηφοφόρων.
Σήμερα μάλλον πήγαμε σε άλλο level ..














