Με τη συνδρομή των Ενόπλων Δυνάμεων ολοκληρώθηκε χθες το βράδυ η τοποθέτηση πεζογέφυρας στον Δήμο Νέας Φιλαδέλφειας-Νέας Χαλκηδόνας, για τη ζεύξη του Κηφισού ποταμού.
Η γέφυρα τοποθετήθηκε στη θέση παλαιότερης που καταστράφηκε από έντονα πλημμυρικά φαινόμενα, ενώ προηγήθηκε αίτημα του Δήμου Νέας Φιλαδέλφειας-Νέας Χαλκηδόνας μέσω της σχετικής πλατφόρμας κοινωνικών δραστηριοτήτων του υπουργείου Εθνικής Άμυνας.
Μήπως να πράξει το ίδιο ο Δ. Τρικκαίων, αφού η Μαρούγγαινα δεν φαίνεται στο ορίζοντα..;












