
Ο Νίκος Πλακιάς σχολίασε της δηλώσεις του Κώστα Μπακογιάννη σχετικά με την αποφυλάκιση του Αλέξανδρου Γιωτόπουλου.
Oπως γράφει ο Νίκος Πλακιάς το X
“Άκουσα τι είπες @KBakoyannis για το τι θα συνέβαινε αν εσείς ή τα παιδιά σας συναντούσατε τον Γιωτόπουλο στο δρόμο σας. Φανταστείτε τι θα μπορούσα να κάνω εγώ αν συναντούσα τον @karamanlis_k ή τον @CTriantopoulos στον δρόμο μου. Ο Γιωτόπουλος έκανε 24 χρόνια φυλακή, οι δύο προαναφερθέντες ούτε μια μέρα”.
Η τοποθέτηση του Κώστα Μπακογιάννη
Για την αποφυλάκιση του καταδικασθέντα για τη “17 Νοέμβρη”, Αλέξανδρου Γιωτόπουλου, τοποθετήθηκε ο Κώστας Μπακογιάννης.
“Ξύπνησα και κοίταζα τα σάιτ και σκεφτόμουν αν εγώ τον πετύχω στο δρόμο τι θα κάνω; Και αν τον δουν τα παιδιά μας τι θα κάνουμε;”, είπε αρχικά ο Κώστας Μπακογιάννης, μιλώντας στο MEGA το πρωί του Σαββάτου (23/05).
Και συνέχισε, λέγοντας: “Μετά διόρθωσα τον εαυτό μου γιατί εγώ μπορώ να το μοιράζομαι δημόσια, αλλά υπάρχουν πάρα πολλοί άλλοι που δεν την έχουν αυτή την τύχη και ζουν τέτοιες δύσκολες καταστάσεις μες στη σιωπή”.”Έχουμε ένα σύστημα, το οποίο θα πρέπει ίσως με αυτή την αφορμή, να το ξανασκεφτούμε. Έχει καταδικαστεί ισόβια 17 φορές, αλλά εξέτισε 1,5 χρόνο για κάθε δολοφονία. Αυτό πρέπει να το συζητήσουμε ως κοινωνία. Το θεωρούμε αυτό δικαιοσύνη; Εμένα με ξεπερνάει”, κατέληξε.














