
Επίθεση με ύβρεις πεζοδρομίου δέχτηκε το Σάββατο η βουλευτής Αχαΐας της Νέας Δημοκρατίας, Χριστίνα Αλεξοπούλου, από διαδηλωτές που βρίσκονταν στο κέντρο της Πάτρας, σε συγκέντρωση αλληλεγγύης προς την Παλαιστίνη.
Το συγκεκριμένο περιστατικό δεν είναι μεμονωμένο και είναι συνέχεια πολλών ανάλογων συμπεριφορών ακόμη και μέσα στο κοινοβούλιο, δημιουργώντας ερωτηματικά για τη κατάντια σήμερα του λεγόμενου προοδευτικού χώρου.
Ιδιαίτερα όταν οι παλιότεροι θυμούνται την αριστερά της ευπρέπειας και του πολιτικού πολιτισμού, του Ηλία Ηλιού, του Λεωνίδα Κύρκου και του Χαρίλαου Φλωράκη, που σέβονταν την αντίθετη άποψη.
Γ. Αλεξίου














