
Φαίνεται ότι τις αρμόδιες αρχές και τους εισαγγελείς της Ε.Ε. ουδόλως επηρέασε η εορταστική περίοδος, αφού πριν λίγα εικοσιτετράωρα ολοκλήρωσαν τις έρευνες, και συνέλεξαν όλα τα απαραίτητα στοιχεία που θα “δέσουν” το κατηγορητήριο, για τους εμπλεκόμενους στο σκάνδαλο των παράνομων επιδοτήσεων του ΟΠΕΚΕΠΕ στη περιοχή της Θεσσαλίας.
Ήδη οι φάκελλοι μέσω των επίσημων διαύλων οδεύουν στη Δικαιοσύνη, τόσο για τους “μούφα” δικαιούχους που όπως αποδείχτηκε δεν είχαν καμία παραγωγική ικανότητα στον πρωτογενή τομέα, όσο και για τους αγρότες που είχαν προβεί σε ψευδείς δηλώσεις.
Οι εξελίξεις τις επόμενες ημέρες θα είναι ραγδαίες και σύμφωνα με πληροφορίες ίσως τη προσεχή Δευτέρα να δοθούν στη δημοσιότητα ονόματα και ποσά που έχουν “απαλλοτριωθεί.!”
“Μαύρα” Θεοφάνεια θα κάνουν κάποιοι Θεσσαλοί “αετονύχηδες”














