TrikalaTroll

ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΜΕ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΕΣ ΔΟΣΕΙΣ ΣΑΤΙΡΑΣ. ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΤΕ ΤΟ ΑΦΟΒΑ.

Βγήκε από τη ΜΕΘ ο Γιώργος Μυλωνάκης – Το νέο ιατρικό ανακοινωθέν

giorgos-milonakis-22-10-21

Βελτίωση παρουσίασε η κλινική εικόνα της υγείας του Γιώργου Μυλωνάκη, ο οποίος έδινε μάχη από τις 15 Απριλίου μετά από ρήξη ανευρύσματος κατά τη διάρκεια σύσκεψης στο Μέγαρο Μαξίμου.

Ο Γιώργος Μυλωνάκης βγήκε από την ΜΕΘ του νοσοκομείου “Ευαγγελισμός” μετά από σχεδόν έναν μήνα νοσηλείας.

Όπως αναφέρει το ιατρικό ανακοινωθέν, η κλινική του κατάσταση παρουσιάζει βελτίωση και πλέον αναμένεται να μεταφερθεί σε εξειδικευμένο κέντρο αποκατάστασης.

To ανακοινωθέν

Ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ κος Γεώργιος Μυλωνάκης, σήμερα 11 Μαϊου 2026 εξήλθε της ΜΕΘ του Νοσοκομείου ΓΝΑ ¨Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ¨, καθώς η κλινική του κατάσταση παρουσιάζει βελτίωση και κρίνεται σκόπιμη η μεταφορά του σε εξειδικευμένο κέντρο αποκατάστασης.