TrikalaTroll

ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΜΕ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΕΣ ΔΟΣΕΙΣ ΣΑΤΙΡΑΣ. ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΤΕ ΤΟ ΑΦΟΒΑ.

“Βόμβες” Σαμαρά κατά Μητσοτάκη:«Η Ελλάδα έχει μετατραπεί σε απέραντο φρενοκομείο»

samaras5

Σε μια μετωπική και άκρως πολιτική παρέμβαση-καταπέλτη προχώρησε από το βήμα της Βουλής ο πρώην πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, κατά τη διάρκεια της συζήτησης για τη σύσταση εξεταστικής επιτροπής σχετικά με τις τηλεφωνικές παρακολουθήσεις.

Ο κ. Σαμαράς εξαπέλυσε βαρύτατες κατηγορίες προσωπικά εναντίον του Κυριάκου Μητσοτάκη, κάνοντας λόγο για αλλοίωση των παραδοσιακών αξιών της παράταξης και χρησιμοποιώντας τη θρυλική φράση του ιδρυτή του κόμματος, Κωνσταντίνου Καραμανλή, υποστήριξε ότι «η Ελλάδα έχει μετατραπεί σε ένα απέραντο φρενοκομείο».

«Χτύπησε το τηλέφωνο στις 3 το πρωί για τις παρακολουθήσεις;»

Αναφερόμενος στην πρόσφατη αποστροφή του Κυριάκου Μητσοτάκη στο συνέδριο της Νέας Δημοκρατίας, ο κ. Σαμαράς έκανε λόγο για «παράσταση αλαζονείας».

«Ο πρωθυπουργός διερωτήθηκε ρητορικά ποιος θα σηκώσει το τηλέφωνο στις 3 τα ξημερώματα στο Μέγαρο Μαξίμου, αντιγράφοντας μια παλιά διαφήμιση της Χίλαρυ Κλίντον. Αναρωτιέμαι, λοιπόν:

Χτύπησε το τηλέφωνό του για να του πουν ότι κάποιοι παρακολουθούσαν το μισό υπουργικό συμβούλιο, την ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων και εμένα τον ίδιο; Και όταν του το είπαν, τι έκανε;» διερωτήθηκε σε υψηλούς τόνους.

Ο πρώην πρωθυπουργός χαρακτήρισε σαθρό το επίσημο κυβερνητικό αφήγημα περί τεσσάρων ιδιωτών που «ξεγέλασαν το κράτος» μέσω του παράνομου λογισμικού Predator.

«Εδώ δεν μιλάμε για τις νόμιμες επισυνδέσεις της ΕΥΠ. Μιλάμε για παράνομο λογισμικό. Υπάρχει σοβαρή κυβέρνηση στον κόσμο που δεν θα έκανε τα πάντα “φύλλο και φτερό” για λόγους εθνικής ασφάλειας; Η κυβέρνηση Μητσοτάκη δεν το έκανε. Γιατί αρνείστε την έρευνα; Τι σας ενοχλεί; Εκτός αν ψεύδεστε, αν η υπόθεση είναι ακόμα πιο σκοτεινή και κάτι συγκαλύπτετε», πρόσθεσε χαρακτηριστικά, απευθυνόμενος στο Μαξίμου με το ερώτημα: «Τι φοβάστε κ. Μητσοτάκη;».

Συνεχίζοντας την κριτική του για την εσωτερική πολιτική, ο Αντώνης Σαμαράς κατηγόρησε τον πρωθυπουργό για θεσμικό εξευτελισμό της παράταξης.

«Δεν μπορείτε να επικαλείστε τα δικαιώματα στον γάμο των ομόφυλων και των ΛΟΑΤΚΙ, αλλά να αδιαφορείτε για τις παράνομες υποκλοπές του πολιτικού, στρατιωτικού και οικονομικού συστήματος της χώρας» , σημείωσε, περιγράφοντας τη σημερινή ΝΔ ως ένα «πολιτικό μόρφωμα με ποταμίσια ιδεολογία» και ένα «συνονθύλευμα που δοκιμάζει τις δημοκρατικές αντοχές του Πολιτεύματος».

Καμπανάκι για τα Εθνικά: «Οδηγούμαστε σε κρίση με μαθηματική ακρίβεια»

Ιδιαίτερα σκληρός εμφανίστηκε ο κ. Σαμαράς και στα ζητήματα της εξωτερικής πολιτικής, προειδοποιώντας για άμεσο κίνδυνο εθνικής κρίσης.

Όπως τόνισε, ο αναθεωρητικός οδικός χάρτης της Τουρκίας για το Αιγαίο, τη Θράκη και την Ανατολική Μεσόγειο δεν είναι κρυφός, αλλά υλοποιείται συστηματικά με τετελεσμένα.

«Η πολιτική του κατευνασμού αποδείχθηκε μια φενάκη που οδηγεί στην αποθράσυνση των γειτόνων. Ήρεμα νερά δεν υπήρξαν ποτέ, υπήρξαν μόνο επικοινωνιακά επειδή εμείς δεν αντιδρούσαμε, ξεπλένοντάς τους διεθνώς», ανέφερε ο πρώην πρωθυπουργός.

Παράλληλα, χαρακτήρισε την επικείμενη νομοθέτηση της αυθαίρετης επέκτασης της Τουρκίας στο Αιγαίο ως το απόλυτο «turning point» (σημείο καμπής) , υπογραμμίζοντας ότι στόχος της Άγκυρας είναι η πρόκληση θερμού επεισοδίου που θα οδηγήσει σε διεθνή διαιτησία και συνδιαχείριση.

«Τα λάθη της κυβέρνησης, οι υποκλίσεις και οι αναφορές τύπου “ας με πουν και μειοδότη” δικαιώνουν την τουρκική θρασύτητα. Είναι η επιτομή μιας χώρας σε υποχώρηση» , σημείωσε, συμπληρώνοντας ότι η πρόσφατη παραδοχή του Υπουργού Εξωτερικών, Γιώργου Γεραπετρίτη, για πιθανή κλιμάκωση της έντασης αποτελεί ομολογία αποτυχίας της ακολουθούμενης πολιτικής.

Κλείνοντας το σκέλος των εθνικών θεμάτων, ο κ. Σαμαράς κάλεσε την Ελλάδα να αναλάβει άμεσες πρωτοβουλίες σε διεθνή φόρα και εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης:

«Πρέπει να κινηθούμε ΠΡΙΝ η Τουρκία νομοθετήσει. Να καταστεί σαφής η αποφασιστικότητά μας τώρα, και όχι μετά».

«Δεν είστε Ηγεμόνας, είστε Πρωθυπουργός»

Στον επίλογο της ομιλίας του, ο Αντώνης Σαμαράς υπενθύμισε την προσωπική του διαδρομή στην παράταξη , αφήνοντας αιχμές για την απόπειρα της ηγεσίας να «διαγράψει» τον ίδιο και τον Κώστα Καραμανλή ακόμη και από τα ιστορικά βίντεο του κόμματος.

«Το πρόβλημα κ. Μητσοτάκη δεν είναι στο τηλέφωνο. Είναι στο ότι δεν το σηκώνει κανείς. Η Ελλάδα δεν είναι ιδιοκτησία σας. Δεν είστε Κυβερνήτης ή Ηγεμόνας, είστε πρωθυπουργός. Οφείλετε να σεβαστείτε τη θεσμική λειτουργία και την αξιοπρέπεια αυτής της χώρας, γιατί η Ελλάδα υπήρξε, υπάρχει και θα υπάρχει και μετά από εσάς», κατέληξε ο πρώην πρωθυπουργός.