
Η αποκαθήλωση του ομοιώματος του πάλαι ποτέ ενδόξου λεωφορείου χωρίς οδηγό έχει ήδη αποφασισθεί.
Ο δημοτικός σύμβουλος της αντιπολίτευσης Στέφανος Βαβύλης έθεσε το θέμα της “αποκαθήλωσης” του στο πρόσφατο δημοτικό συμβούλιο, με το αιτιολογικό της ξεπερασμένης παραμονής της αναπαράστασης του δημιουργώντας άλλη μια αισθητική παραφωνία στο κέντρο της πόλης.
Την πρόταση του κ. Βαβύλη αποδέχτηκε ασμένως ο αρμόδιος αντιδήμαρχος κ Γιώργος Καταβούτας ο οποίος διαβεβαίωσε ότι πολύ σύντομα το ομοίωμα της πλάγιας όψης του λεωφορείου που μας έκανε γνωστούς στο πανελλήνιο θα είναι πλέον παρελθόν.
Την απόφαση χαιρετίζει και ο σύλλογος των εναπομεινάντων περιπτερούχων των Τρικάλων καθόσον τα μέλη του δεν θέλουν να κρατούν στη μνήμη τους τα “κατορθώματα” τού χωρίς οδηγό η άλλως γκαβού λεωφορείου, το οποίο και είχανε επικηρύξει, μετά το άτυχες συμβάν μιας ανεξέλεγκτης πορείας του που το οδήγησε να ανέβει σε πεζοδρόμιο και να πέσει πάνω σε κεντρικό περίπτερο, χωρίς ευτυχώς να υπάρχουν θύματα.
















