Με το κόστος των καυσίμων να έχει πάει στα ύψη, μία λύση από τα χρόνια της γερμανικής κατοχής και της δεκαετίας το 50`που η αυτοκίνηση αποτέλεσε πολυτέλεια όχι μόνον εξαιτίας της γενικότερης ένδειας αλλά και της έλλειψης υγρών καυσίμων, φαντάζει σήμερα “ιδανική” .αναγκάζοντας όσους διέθεταν κάποιο τετράτροχο να καταφύγουν στη λύση του περίφημου γκαζοζέν.
Ένα σύστημα δηλαδή πυρόλυσης, το οποίο βρισκόταν τοποθετημένο στο πίσω τμήμα του οχήματος και φρόντιζε για την παραγωγή ενός αέριου καυσίμου καίγοντας επί της ουσίας ξύλο.
Οι γηραιότεροι θυμούνται ακόμη τα εν λόγω οχήματα να κυκλοφορούν στους “καρόδρομους” των Τρικάλων – καμία σχέση με το σημερινό “άριστο” οδικό δίκτυο της πόλης – και να βγάζουν πολύ καπνό.
Τελικά έχει ο καιρός γυρίσματα..