Επικό άδειασμα από την κυβέρνηση στον υπουργό Ανάπτυξης, Κώστα Σκρέκα, ο οποίος χθες δήλωσε ότι εξετάζεται το φρένο στις προσφορές προϊόντων «1+1» στα σούπερ μάρκετ.
Πιο συγκεκριμένα, στην σημερινή ενημέρωση των πολιτικών συντακτών, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης, ξεκαθάρισε ότι δεν καταργούνται σε καμία περίπτωση οι προσφορές «1+1» και ότι η κυβέρνηση δεν θα μπορούσε να παρέμβει στον τρόπο που η κάθε εταιρεία θα προωθήσει τα προϊόντα της.
Μάλιστα, ο κ. Μαρινάκης αστειεύτηκε, λέγοντας ότι «κι εμείς στο σπίτι μας προτιμούμε πολύ να αγοράζουμε το 1+1, είναι πολύ πρακτικά. Δεν θα ήθελα να ξέρω αν γινόταν κάτι τέτοιο, που δεν πρόκειται να γίνει, τι θα γίνει όταν γυρίσω σπίτι, με τη γυναίκα μου».
«Σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να καταργηθούν οι προσφορές 1+1, ούτε καμία προσφορά, ούτε θα μπορούσε ποτέ η Κυβέρνηση να παρέμβει στον τρόπο που η κάθε εταιρεία επιλέγει να προωθεί τα προϊόντα της και τον τρόπο που επιλέγουν οι καταναλωτές να τα αγοράζουν. Αλίμονο αν απαγορεύαμε έναν τρόπο πώλησης προϊόντων. Μάλιστα συγκεκριμένα κι εμείς στο σπίτι μας προτιμούμε πολύ να αγοράζουμε το 1+1, είναι πολύ πρακτικά.
Δεν θα ήθελα να ξέρω αν γινόταν κάτι τέτοιο, που δεν πρόκειται να γίνει, τι θα γίνει όταν γυρίσω σπίτι, με τη γυναίκα μου. Αλλά θα σας πω κάτι. Είναι ένα πράγμα αυτό που είναι δεδομένο. Δεν τίθεται καν θέμα. Αλίμονο αν ποτέ καταργούσαμε έναν τρόπο πώλησης προϊόντων ή προσφορές. Και ένα άλλο είναι ο έλεγχος που κάνουν οι αρμόδιες Υπηρεσίες για το αν πράγματι οι προσφορές αυτές είναι προσφορές.
Γιατί, ξέρετε, υπάρχει κάποιες φορές η πρακτική να βάζουμε κάτι σε προσφορά, αλλά πριν το βάλουμε σε προσφορά να υπάρχει μια σχετική ανατίμηση. Αυτό είναι κάτι το οποίο ελέγχεται και ελέγχεται επισταμένα και είναι και ένα μέρος των προστίμων και έχουν και πάρα πολύ μεγάλο αποτέλεσμα όλες αυτές οι κινήσεις της ΔΙ.Μ.Ε.Α. και τα πρόστιμα που επιβάλλονται.
Γιατί σήμερα, ας πούμε, ενημερωθήκαμε ότι μία από τις δύο εταιρείες που ανακοίνωσα σήμερα ότι της επεβλήθη, ένα από τα δύο πρόστιμα που ανακοίνωσα στην αρχική μου εισήγηση, την ακριβώς επόμενη μέρα ενέταξε πενήντα νέους κωδικούς στο πρόγραμμα σταθερά χαμηλή τιμή για έξι μήνες, τουλάχιστον 5%.
Οι κωδικοί αυτοί φτάνουν όλο και περισσότερο προς τον δεύτερο μεγάλο στόχο που είναι οι χίλιοι. Γεμίζουν όλο και περισσότερο τα ράφια. Να έχουν δυνατότητες οι καταναλωτές σε πολύ
διαφορετικά αναγκαία προϊόντα να αγοράζουν τουλάχιστον κατά 5% πιο φθηνά και τουλάχιστον για ένα εξάμηνο τα προϊόντα αυτά».
aftodioikisi.gr