Καταγγελία: «Αναστενάζουν» οι ασθενείς για ένα τηλεφωνικό ραντεβού στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο

Όπως καταγγέλλεται χαρακτηριστικά, «από τη Δευτέρα  23/01 έως σήμερα 27/1, σε διάστημα μιας εβδομάδας, προσπαθούμε εγώ και η μητέρα μου να κλείσουμε ραντεβού στα εξωτερικά ραντεβού του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου χωρίς αποτέλεσμα. Οι τηλεφωνικές γραμμές των δύο αριθμών που υπάρχουν είναι κατειλημμένες συνεχώς. Έχουμε τηλεφωνήσει σήμερα μόνο πάνω από 10 φορές από τις 7:30 το πρωί και συνεχώς βουίζει.

Θα αναγκαστούμε να πάμε από εκεί.

Είναι τόσο δύσκολο να βάλουν περισσότερες γραμμές;

Είναι τόσο δύσκολο να προσλάβουν περισσότερα άτομα για να κάνουν αυτήν την δουλειά;

Είναι τόσο δύσκολο να δημιουργηθεί μια εφαρμογή προκειμένου να κλείνουμε online, μόνοι μας, το ραντεβού μας;

Το παλιό νοσοκομείο το έχει ΗΔΗ εφαρμόσει , το πανεπιστημιακό γιατί κωλυσιεργεί;»

onlarissa