Σοκ: Ο σταθμάρχης είναι πρώην αχθοφόρος του ΟΣΕ με ελάχιστη εμπειρία

Ο 60χρονος σταθμάρχης δούλευε 10 χρόνια ως αχθοφόρος του ΟΣΕ και κουβαλούσε βαλίτσες από τα τρένα που έφταναν και έφευγαν από τους σταθμούς

«Πρώην αχθοφόρος στον ΟΣΕ, που εκπαιδεύτηκε πριν από λίγους μήνες» είναι ο 60χρονος σταθμάρχης που είχε βάρδια στον σταθμό της Λάρισας τη νύχτα του δυστυχήματος με τη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη, δηλώνει συνάδελφός του στην εκπομπή TLive με την Τατιάνα Στεφανίδου.

Ο σταθμάρχης έκανε και ανάρτηση στα social media στις 24 Ιανουαρίου, γράφοντας ότι πήρε την πιστοποίηση και ευχήθηκε «καλή μας αρχή», που σημαίνει ότι ανέλαβε πριν από περίπου 1 μήνα! Όπως δήλωσε ο συνάδελφός του, ήταν μετακλητός υπάλληλος του υπουργείου Παιδείας, που ανέλαβε σταθμάρχης πρόσφατα και είχε βάρδια τη στιγμή της τραγωδίας στα Τέμπη.

«Μετά το τέλος της εκπαίδευσης και την πιστοποίηση. Καλή μας αρχή», είχε γράψει στην ανάρτησή του ο 60χρονος συλληφθείς σταθμάρχης, ο οποίος έλαβε λίγους μήνες εκπαίδευσης και ενώ είχε πρότερη εργασιακή εμπειρία πρώην αχθοφόρου στον ΟΣΕ και μετακλητού υπαλλήλου του υπουργείου Παιδείας.

Υπενθυμίζεται ότι ο σταθμάρχης έχει συλληφθεί και κατηγορείται για ανθρωποκτονία από αμέλεια άρθρο 302 του Ποινικού Κώδικα), σωματική βλάβη από αμέλεια (314 ΠΚ) και επικίνδυνες παρεμβάσεις στην συγκοινωνία μέσων (291 ΠΚ), καθώς χαρακτηρίζεται υπαίτιος του δυστυχήματος.

«Πρόκειται για ένα καθαρά ανθρώπινο λάθος, γιατί δεν επανέφερε τις αιχμές, που ο ίδιος είχε γυρίσει διαγώνια,στην ευθεία ώστε να συνεχίσει στην άνοδο το επιβατικό τρένο με κατεύθυνση στη Θεσσαλονίκη. Άφησε, δηλαδή, το τρένο να πάρει πορεία προς την κάθοδο», ισχυρίζεται ο συνάδελφός του.

Επίσης, σύμφωνα με το TLive, ο 60χρονος σταθμάρχης δούλευε 10 χρόνια ως αχθοφόρος του ΟΣΕ και κουβαλούσε βαλίτσες από τα τρένα που έφταναν και έφευγαν από τους σταθμούς. Μετά, πήρε μετάθεση στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και για άλλα 10 χρόνια δεν κουβαλούσε βαλίτσες αλλά βιβλία.

Τελικά, πήρε ξανά μετάθεση στον ΟΣΕ και ως σταθμάρχης δούλευε από τέλη Ιανουαρίου, όπως φαίνεται και από την ανάρτησή του στα social media.

Ο ίδιος ισχυρίζεται ότι γύρισε το κλειδί για να μην μπει η επιβατική αμαξοστοιχία στην ίδια γραμμή με την εμπορική και ότι αυτό δεν έγινε, δηλαδή πρόκειται για τεχνικό ζήτημα και όχι ανθρώπινη αμέλεια. Σύμφωνα με την εκπομπή TLive, όπως φαίνεται από τον πίνακα ελέγχου, ο σταθμάρχης δεν γύρισε το κλειδί και συγκρούστηκαν τα τρένα στα Τέμπη.

«Εγώ πάτησα το κουμπί για να αλλάξει η γραμμή αλλά όπως φαίνεται, το σύστημα δεν λειτούργησε. Εγώ δεν έχω ευθύνη και δεν αποδέχομαι την κατηγορία», δήλωσε ο σταθμάρχης στις Αρχές, σύμφωνα με την εκπομπή TLive για το δυστύχημα στα Τέμπη.

parapolitika.gr