Εντύπωση προκαλεί σε σημείο που να ξενίζει το γεγονός ότι οι υπεύθυνοι του Μύλου των Ξωτικών ανακοίνωσαν την πτώση κατα 10% της επισκεψιμότητας στο Μύλο των Ξωτικών κατά τις πρώτες μέρες της λειτουργίας του.
Και αυτό γιατί η πρακτική μέχρι σήμερα των υπευθύνων του ήταν η επικοινωνιακή διαχείριση της μεγέθυνσης της επισκεψιμότητας ακόμη και με τη βοήθεια των MYLOS statistics. (ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ)
Ακόμη όμως και στην περίπτωση που η πτώση της επισκεψιμότητας είναι πραγματική η δημοσιοποίηση της και μάλιστα για τις πρώτες μέρες λειτουργίας του Μύλου δημιουργεί πρόσθετα ερωτηματικά για τη σκοπιμότητα της, αφού σίγουρα επηρεάζει την ψυχολογία των επισκεπτών οι οποίοι θέλουν να επισκέπτονται top και όχι κουρασμένους και σε πτώση προορισμούς.
Οι πιο καχύποπτοι ερμηνεύουν την κίνηση αυτή ως προάγγελο των μειωμένων εσόδων του Μύλου τα οποία σε συνδυασμό με τα αυξημένα έξοδα του θα ανοίξουν συζητήσεις για την όλη διαχείριση του φιλόδοξου και πετυχημένου κατά τα άλλα project.
Πάντως η αγορά (εστίαση, κίνηση λεωφορείων ,διαμονή) μάλλον άλλα δείγματα δείχνει.