Το τουριστικό προϊόν.. Δημήτρης Παπαστεργίου..!

Άλλο ένα απίστευτο διαφημιστικό τρικ εφηύρε η Δημοτική αρχή Τρικκαίων, για να προβάλει τουριστικά τη πόλη ενόψει της λειτουργίας του «Μύλου των Ξωτικών» φέτος.

Μετά το λεωφορείο χωρίς οδηγό και το δωρεάν wi fi, αποφάσισε τους  τρεις επόμενους μήνες (Νοέμβριο, Δεκέμβριο και Ιανουάριο), να εφαρμόσει στην Ασκληπιού ένα πιλοτικό πρόγραμμα στην οδό Ασκληπιού με αυτοματοποιημένους διανομείς.

Το project δεν θα κοστίσει οικονομικά στο Δήμο αφού πρόκειται για δράση χρηματοδοτούμενη από την Ευρωπαϊκή Ένωση, που θέλει να ερευνήσει  αν αυτά τα αυτοματοποιημένα οχήματα μπορούν να κάνουν το «τελευταίο μίλι»  της παράδοσης αντικειμένων, μιας και τα μεγάλα οχήματα συνήθως δεν μπαίνουν μέσα στο κέντρο μιας πόλης.

Δωρεάν διαφήμιση δηλαδή για τα Τρίκαλα μεσούσης της χειμερινής τουριστικής περιόδου, που αναμένεται να αυξήσει την επισκεψιμότητα στη περιοχή μας και να τονώσει τη τοπική αγορά.

Φυσικά η προβολή που θα ακολουθήσει στο πανελλήνιο για τα «Τρίκαλα της καινοτομίας» όπως συνηθίζει ο Δήμαρχος , δεν θα είναι θετική μόνο για τη πόλη αλλά και για τον ίδιο.