Τρίκαλα: Μήπως θα έπρεπε να αλλάξει το ωράριο των καταστημάτων, την περίοδο λειτουργίας του “Μύλου των Ξωτικών”;

Οι παλαιοί έμποροι έλεγαν ότι “όταν δεν έρχεται ο πελάτης στο μαγαζί, τότε πηγαίνεις το μαγαζί στον πελάτη“.

Στα Τρίκαλα, στον πιο top χειμερινό τουριστικό προορισμό της χώρας, που παραδόξως την περίοδο λειτουργίας του “Μύλο των Ξωτικών” δεν εφαρμόζει ωράριο καταστημάτων τουριστικής περιοχής, φαίνεται ότι o βασικός αυτός κανόνας του εμπορίου δεν ισχύει.

Στα έντεκα αυτά χρόνια, εκατομμύρια επισκέπτες – καταναλωτές έχουν έρθει στην πόλη και αντικρίζουν έκπληκτοι, κλειστά εμπορικά καταστήματα.

Τα Σαββατοκύριακα που λειτουργεί ο “Μύλος των Ξωτικών” και δύο εβδομάδες τις ημέρες των γιορτών, θα μπορούσε ίσως το ωράριο των καταστημάτων στην πόλη να μεταβληθεί, όπως συμβαίνει σε όλες τις τουριστικές περιοχές.

Τα οφέλη για την τοπική αγορά θα ήταν σίγουρα θετικά, στην παρούσα αυτήν δύσκολη οικονομική συγκυρία.

Δεν είναι λίγο ένα εκατομμύριο επισκέπτες να έρχονται στη πόρτα σου, να σε αναζητούν, και εσύ να αδιαφορείς.

Τα στενά μυαλά όμως  περισσεύουν και φυσικά κυριαρχούν.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Προηγούμενο άρθροΟΠΕΚΕΠΕ: Πληρωμές 97 εκατ. ευρώ σε 19.429 δικαιούχους
Επόμενο άρθροΕυρωομάδα ΣΥΡΙΖΑ: Είχαμε καταγγείλει την στάση Καϊλή και τις δωροδοκίες του Κατάρ