Εστιάζονται στο αιτιατό (το αποτέλεσμα) παίρνοντας λαι(κίστι)κα μέτρα για…
«κατανάλωση» και αφήνουν τις αιτίες της ακρίβειας …στο απυρόβλητο!
Εστιάζονται σε ένα βασικό καταναλωτικό προϊόν ή υπηρεσία κάθε φορά (πχ ρεύμα, τυρί, λάδι, βρεφικό γάλα), επικοινωνούμε μέτρα σε περιτύλιγμα που θολώνουν τον καταναλωτή και θεωρούν ότι έτσι τιθασεύουν το θεριό της ακρίβειας!!!
Και ανά 10ήμερο εξαγγέλλονται μέτρα για ένα προϊόν που η τιμή του τραβάει την
ανηφόρα για τα αίτια του φαινομένου δεν γίνεται λόγος.
Βαράμε το σαμάρι να το ακούσει ο γάιδαρος…