Απαγορευτικά τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια-Μόνο κωπηλατώντας μπορείς να ταξιδέψεις σε νησί

Οι ακτοπλοϊκές εταιρίες έκαναν σε λίγους μήνες 3 διαδοχικές αυξήσεις στα εισιτήρια με πρόσχημα την αύξηση των καυσίμων, όμως εδώ και 3 μήνες αν και η τιμή τους έχει υποχωρήσει κατά 45%, οι εταιρίες συνεχίζουν να πωλούν πανάκριβα τα ναύλα.

Ένας μισθός για το ταξίδι των διακοπών στα ελληνικά νησιά. Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια έχουν πάρει φωτιά, παρά την πρόσφατη παρέμβαση της κυβέρνησης.

Το ταξίδι Πειραιάς – Σύρος μετ’ επιστροφής για ένα ζευγάρι με δύο παιδιά (το ένα έως 10 ετών) με ΙΧ στην οικονομική θέση καλείται να πληρώσει συνολικά 523 ευρώ. Ενώ για το ταξίδι Πειραιάς με Ρόδος μετ’ επιστροφής, πάλι για ένα ζευγάρι με δύο παιδιά (το ένα έως 10 ετών) με ΙΧ θα της κοστίσει συνολικά 768€

Στο βορειανατολικό αιγαίο το κόστος είναι σχεδόν απαγορευτικό. Η ίδια οικογένεια για το Πειραιά – Χίο ( μετ’ επιστροφής) το κόστος θα φθάσει στα 546 €. Το ίδιο ισχύει περίπου και για το ταξίδι Πειραιάς – Λέσβος ( μετ’ επιστροφής), να καλείται να πληρώσει η οικογένεια 615 €.

Πιο οικονομικά αλλά εξίσου ακριβά τα εισιτήρια για την Κρήτη, παράδειγμα Πειραιάς – Ηράκλειο ( μετ’ επιστροφής) θα κοστίσει στην αντίστοιχη οικογένεια 368 €.

Αυξήσεις σε… τρεις δόσεις

Η πανδημία του Covid, o πόλεμος στην Ουκρανία, τα υψηλά κόστη των καυσίμων ήταν οι λόγοι που επικαλέστηκαν πέρυσι οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις και προέβησαν σε τρεις διαδοχικές ανατιμήσεις των ναύλων.

Η πρώτη έγινε τον Απρίλιο του 2022 με τις αυξήσεις να φθάνουν το 12%, η δεύτερη τον Ιούνιο του 2022 με τις αυξήσεις να φθάνουν το 10%. Και η τρίτη έγινε τον Ιούλιο του 2022, με τις αυξήσεις να φθάνουν ακόμα και το 8%.

Συνολικά η αύξηση σε κάποιες περιπτώσεις αγγίζει το 40%. Ωστόσο, τα ναυτιλιακά καύσιμα έχουν υποχωρήσει εδώ και περίπου τρεις μήνες έως και 45%.

Έτσι η μόνη περίπτωση να ταξιδέψει μισθωτός σε νησί, είναι κωπηλατώντας..!