Αποκαλυπτικά στοιχεία για τον σταθμάρχη της Λάρισας , ο οποίος φέρεται με λάθος του να προκάλεσε την ανείπωτη τραγωδία με τη φονική μετωπική σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη, έρχονται στο φως της δημοσιότητας.
Η εκπομπή Live News επικαλείται συναδέλφους του 59χρονου, ο οποίος από κτηνοτρόφος σε χωριό της Καρδίτσας έγινε αχθοφόρος στον ΟΣΕ, ύστερα μετατάχθηκε στο Υπουργείο Παιδείας και τελικά επέστρεψε στον ΟΣΕ για να προβιβαστεί σε σταθμάρχη της Λάρισας, αναλαμβάνοντας καθημερινά ευθύνη για χιλιάδες ζωές.
Οι αποδοχές στη θέση αυτή είναι έως 3.500 ευρώ μεικτά. Με τον 59χρονο να τοποθετείται, όπως αποκαλύπτεται, σε αυτό το πόστο μόλις 5 ημέρες πριν από την τραγωδία.
Σύμφωνα με τους συναδέλφους του 59χρονου, η εκπαίδευσή του κράτησε περίπου έξι μήνες. Όσο για την πρακτική του; Δηλαδή το διάστημα που άρχισε να εφαρμόζει όλα αυτά που έμαθε, υπό την επίβλεψη κάποιου πιο έμπειρου. Εδώ η επιτροπή που θα ερευνήσει θα σηκώσει τα χέρια ψηλά.
Ο σταθμάρχης ρίχτηκε υποτίθεται στα βαθιά σε έναν επαρχιακό σταθμό, της Καλαμπάκας, απ’ όπου, όπως λένε οι συνάδελφοί του, περνάνε… δύο τρένα τη μέρα, σύμφωνα με το Mega.
Η πρώτη του βάρδια ως σταθμάρχης Λάρισας, χωρίς άλλον να τον επιβλέπει, ήταν την Παρασκευή, πριν από το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες.
Καταγγελία-σοκ
Την ίδια ώρα, ο δικηγόρος του πολυτραυματία που κατέθεσε την πρώτη μήνυση για την τραγωδία αποκάλυψε σήμερα μία πληροφορία, η οποία εάν επαληθευτεί, τότε δίνει νέα διάσταση ως προς τις συνθήκες που οδήγησαν στο ασύλληπτο δυστύχημα.
«Μας είπαν ότι ακούγονταν μουσικές. Μουσικές μέσα από τον σιδηροδρομικό σταθμό Λάρισας, 11… μόλις αναχώρησε το τρένο, ακούγονταν μουσικές και γενικά… χαρούμενοι και… ήταν πολλά άτομα δηλαδή. Γιατί είναι σε κατοικήσιμη περιοχή ο κεντρικός σιδηροδρομικός σταθμός. Εμείς θα καλέσουμε, εκείνο το βράδυ, ποιοι ήταν μέσα στον σιδηροδρομικό σταθμό, να δώσουν όλοι κατάθεση στον κ. ανακριτή. Όλοι. Είναι πολλοί μάρτυρες, δηλαδή, αυτής της υποθέσεως που λέω, που πρέπει να ερευνηθεί ένας ένας. Εκείνη την ώρα, να ξέρετε, υπάρχουν στα βιβλία της Hellenic Train όλοι οι εργαζόμενοι που ήταν εκεί πέρα», δήλωσε ο δικηγόρος πολυτραυματία Γιώργος Μπαρτζώκης
Σήμερα αποκαλύπτεται ότι η προκήρυξη αυτή δεν πραγματοποιήθηκε μέσω ΑΣΕΠ, αλλά μέσω ενός πληροφοριακού συστήματος προσλήψεων, το οποίο αγοράστηκε από τον ΟΣΕ έναντι 37.200 ευρώ, διευκολύνοντας έτσι την επιλογή των «ημετέρων».
πηγές:Live news και parapolitika.gr