Το μικρών διαστάσεων γαλλικό μοντέλο ανακατεύει την τράπουλα στην κατηγορία των microcars, έχοντας ως «όπλα» του τη χαμηλή τιμή, τον πλούσιο εξοπλισμό και τη μεγάλη αυτονομία.
Δυναμικό μπάσιμο στην κατηγορία των microcars πραγματοποιεί η γαλλική εταιρεία Ligier η οποία παρουσίασε με κάθε επισημότητα το Myli, ένα λιλιπούτειο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα που μπορεί να οδηγηθεί χωρίς δίπλωμα αυτοκινήτου, μιας και αρκεί η κατοχή άδειας οδήγησης δικύκλου κατηγορίας AM (έως 50 κ.εκ.).
Το Myli θέλει να φέρει την επανάσταση στον κόσμο της αστικής κινητικότητας, προτάσσοντας ιδιαίτερα μεγάλη αυτονομία, πλούσιο εξοπλισμό και μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή που στην γαλλική αγορά ξεκινά από τα 12.490 ευρώ (ή 99 ευρώ τον μήνα).
Το τετράκυκλο προσφέρεται με τρεις επιλογές μπαταρίας, ενεργειακής χωρητικότητας 4,14 kWh που εξασφαλίζει 63 χλμ. αυτονομίας, 8,28 kWh για 123 χλμ. και την κορυφαία των 12,42 kWh που επιτρέπει τη διάνυση έως και 192 χλμ. με μία φόρτιση. Όλες οι εκδόσεις φέρουν το πρόγραμμα οδήγησης “ECO” που εντείνει τον βαθμό της εναγεννητικής πέδησης (Regenerative Braking) για την ανάκτηση ηλεκτρικής ενέργειας κατά το ρολάρισμα και την επιβράδυνση του Myli.
Οι χρόνοι φόρτισης εξαρτώνται από το μέγεθος της μπαταρίας, με τη μικρότερη (4,14kWh) να φορτίζει σε 2 ώρες και 30 λεπτά, και τη μεγαλύτερη (12,42 kWh) σε 6 ώρες και 15 λεπτά.
Το Myli είναι διαθέσιμο σε 6 χρώματα (κυπαρισσί, κόκκινο, άσπρο, μαύρο, γκρι και μπλέ), και τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού. Η βασική και φθηνότερη έκδοση (12.490 ευρώ) που ενσωματώνει τη μικρή μπαταρία είναι η G.ood και εξοπλίζεται με κεντρικό κλείδωμα θυρών, φινίρισμα από ανθρακονήματα στο εσωτερικό, δισκόφρενα (εμπρός/πίσω), LED προβολείς και ένα σύστημα υποβοήθησης τιμονιού που, σύμφωνα με την εταιρεία, διευκολύνει τον έλεγχο του οχήματος και του προσδίδει δυναμικό χαρακτήρα.
Ακολουθεί η έκδοση Ideal (με αυτονομία 63 ή 123 χλμ.) με 14άρες ζάντες αλουμινίου, ραδιόφωνο και ντουλαπάκι συνοδηγού, ενώ αμέσως μετά έρχεται η έκδοση Εpic (123 ή 192 χλμ. αυτονομίας) με 15άρες ζάντες, στιλιστικά στοιχεία στο εσωτερικό στο χρώμα του αμαξώματος, θερμαινόμενο παρμπρίζ και κεντρική οθόνη αφής 10″ με δύο θύρες USB και κάμερα οπισθοπορείας.
Κορυφαία έκδοση είναι η Rebel (123 ή 192 χλμ. αυτονομίας) η οποία φέρει επιπλέον της Epic κάποιες στιλιστικές πινελιές τόσο στο αμάξωμα όσο και στην καμπίνα.