«Αρνούμαι ως αβάσιμο και νομικά αστήρικτο τον ισχυρισμό περί της δήθεν υποχρέωσής μου ως σταθμάρχη να παραμείνω στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Λάρισας την 28η Φεβρουαρίου 2023 μέχρι τις 11 μ.μ. που αναγράφεται στο φύλλο παρουσίας σταθμαρχών του μηνός αυτού, καθότι η αναγραφή αυτή δεν έχει την έννοια της συνυπηρέτησης για τις ώρες 10 έως 11 των σταθμαρχών της 2ης και 3ης βάρδιας, αλλά τον χρόνο εντός του οποίου θα πρέπει να συντελεστεί ομαλώς και με ασφάλεια η μεταβίβαση της υπηρεσίας από τον έναν στον άλλον».
Στο υπόμνημά του, πάντως, ο σταθμάρχης αρνείται τις κατηγορίες που του αποδίδονται και υποστηρίζει ότι το διάστημα της μίας ώρας που μεσολαβεί προβλέπεται για την ασφαλή παράδοση – παραλαβή από τον έναν σταθμάρχη της μιας βάρδιας στον άλλον. «Ερχεται ο σταθμάρχης της νέας βάρδιας. Ενημερώνεται από τον προηγούμενο. Παραλαμβάνει υπηρεσία και υπογράφει το βιβλίο και αποδεσμεύεται ο προηγούμενος, ο οποίος και αποχωρεί», σημειώνει στο υπόμνημά του ο Κ.Π.
«Καμία απολύτως άλλη εργασία δεν είχε να κάνει ο κ. Σαμαράς από την ώρα που αποχώρησα, δηλαδή από τις 10.30 μ.μ. μέχρι τις 11 μ.μ., και εν γένει κανένας απολύτως λόγος δεν συνέτρεχε να χρειαστεί να μείνω περισσότερο δίπλα του ως εμπειρότερος σταθμάρχης. Στην ουσία δηλαδή από τις 10.11 μ.μ. που ήρθε στο Σ.Σ. Λάρισας η Intercity 63 την οποία διευθέτησα εγώ, μέχρι τις 10.45 μ.μ. που θα ερχόταν ο προαστιακός 2597, κανένα άλλο τρένο δεν είχε κινηθεί εντός χωρικών ορίων του Σ.Σ. Λάρισας».
Πηγή: kathimerini.gr