Έχει κλειδώσει απ΄ότι φαίνεται η επίσκεψη του Κ. Μητσοτάκη στα Τρίκαλα και την Καλαμπάκα, την τελευταία εβδομάδα του Φεβρουαρίου.
Σημαία της προεκλογικής περιοδείας του στην περιοχή σίγουρα θα είναι η πρόοδος που έχει σημειωθεί στο βόρειο τμήμα του Ε 65, στο πολύπαθο υδροηλεκτρικό Φράγμα της Μεσοχώρας και μάλλον θα εξαγγείλει την σιδηροδρομική σύνδεση Καλαμπάκα-Ιωάννινα-Ηγουμενίτσα, ένα έργο που η ολοκλήρωσή του χάνεται στα τέλη της επόμενης δεκαετίας.
Άλλες αναπτυξιακές υποδομές που θα προσδώσουν αναπτυξιακό πρόσημο στον τόπο, όπως η Εθνική οδός Τρικάλων-Άρτας(φωτο), η δημιουργία ΒΙ.ΠΕ στα Τρίκαλα η ακόμη και μικρότερα έργα, όπως η ανισόπεδη σιδηροδρομική διάβαση στους Αγ. Θεοδώρους, “αναπαύονται” λόγω αδιαφορίας των τοπικών αρχόντων στις περίφημες καλένδες.
Ο νομός στερείτε ρεαλιστικού διεκδικητικού πλαισίου εδώ και δεκαετίες, με τις όποιες αναπτυξιακές παρεμβάσεις να γίνονται αποσπασματικά και καθαρά για ψηφοθηρικούς λόγους.