Αντί για προτάσεις και πρόγραμμα, προβάλουν ποιος η ποια ήταν πιο κοντά στους πληγέντες

Άρχισε ο ανταγωνισμός μεταξύ των υποψηφίων Αυτοδιοικητικών στα Τρικαλινά ΜΜΕ και στα Social Media, όχι βέβαια με βάση προγράμματα, προτάσεις η σχέδια για την περιοχή, αλλά για το ποιος υποψήφιος και ποια υποψήφια ήταν πιο κοντά στους δυστυχείς πληγέντες, που από ότι φαίνεται σε αυτήν την προεκλογική περίοδο θα έχουν τον ρόλο κομπάρσου στις φωτογραφίσεις για την προβολή των τοπικών “σωτήρων.”

Τελικά δεν έχει πάτο αυτό το βαρέλι και το μέλλον μας επιφυλάσσει, αρκετές κωμωδίες ακόμη..