Τη γνωστή λαϊκή ρύση ότι τα μεταξωτά εσώρουχα απαιτούν και επιδέξια… οπίσθια επιβεβαιώνει το κόστος συντήρησης ενός εκ των ισχυρότερων αυτοκινήτου αυτού του πλανήτη.
Μολονότι οι περισσότεροι από εμάς έχουμε ονειρευτεί την απόκτηση ενός supercar, ελάχιστοι γνωρίζουν ή μπορούν να φανταστούν τα υπέρογκα ποσά τα οποία απαιτούνται για τη σωστή συντήρησή τους.
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα η Bugatti, καθώς η προγραμματισμένη συντήρηση των μοντέλων της στοιχίζει μια περιουσία.
Ειδικότερα, η Bugatti προβλέπει για τη Chiron την αντικατάσταση του λιπαντικού και των υπόλοιπων υγρών κινητήρα κάθε 12 μήνες.
Η διαδικασία αυτή απαιτεί 14 ώρες εργασίας και κοστίζει στον ιδιοκτήτη της το ποσό των 22.000 ευρώ.
Κάθε 4 χρόνια απαιτείται ρύθμιση του συστήματος χρονισμού, μια διαδικασία η οποία απαιτεί 72 εργασίας καθώς προϋποθέτει την αφαίρεση του κινητήρα από το αμάξωμα.
Ένα σεβαστό ποσό κοστίζουν και τα ελαστικά της Bugatti Chiron τα οποία σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή θα πρέπει να αντικαθίστανται κάθε 16.000 χιλιόμετρα ή 16 μήνες.
Το κόστος για τα τέσσερα «φρέσκα» ελαστικά φτάνει ακόμα και τα 7.000 ευρώ, ωστόσο, μαζί με τα ελαστικά οφείλει κανείς να αντικαθιστά και τις δισκόπλακες αυξάνοντας το συνολικό ποσό κατά 44.000 ευρώ.
Κάθε πέντε χρόνια η Bugatti Chiron θα πρέπει να αποκτά ένα μια νέα δεξαμενή καυσίμου, η αντικατάσταση της οποίας κοστίζει 40.000 ευρώ, εκ των οποίων τα 19.000 ευρώ αναλογούν στο κόστος εργασίας.
Κάθε ένας από τους υπερσυμπιεστές καυσαερίων κοστίζει 5.800 ευρώ και το όριο ζωής του ανέρχεται στα 15 χρόνια ενώ για την αντικατάστασή τους οφείλει κανείς να καταβάλλει το επιπλέον ποσό των 8.000 ευρώ.
Και για να μην ξεχνιόμαστε, αν θελήσετε να αλλάξετε τους υαλοκαθαριστήρες στη Bugatti σας, τότε θα χρειαστεί να εκταμιεύσετε το ποσό των 1.500 ευρώ.