Ελήφθη το μήνυμα από τους δυσαρεστημένους επισκέπτες του περσινού “Μύλου των Ξωτικών”

milos ton xotikon

Φαίνεται ο e-trikala έλαβε το μήνυμα από τους δυσαρεστημένους επισκέπτες του περσινού “Μύλου των Ξωτικών” και επιβάλλει πλαφόν στους επαγγελματίες των περιπτέρων, που στην 12η διοργάνωση της μεγάλης Χριστουγεννιάτικης γιορτής κυριολεκτικά “το έβγαλαν τα μάτια“, πουλώντας πανάκριβα τα προϊόντα τους.

Κάποιοι στη περιοχή, πρέπει επιτέλους να αποβάλουν τη λογική της αρπαχτής και να συνειδητοποιήσουν ότι όλοι μαζί οφείλουν να διαφυλάξουν τη “λάμψη” του δημοφιλέστερου προορισμού των εορτών.

Και η αναφορά δεν γίνεται μόνο στους επιχειρηματίες του “Μύλου των Ξωτικών” αλλά και στην εστίαση, στα ξενοδοχεία και στους ιδιοκτήτες καταλυμάτων airbnb.