Το πρώτο «διπλό» όχημα στον κόσμο είναι και επίσημα γεγονός και συνδυάζει τις χάρες ενός κλασικού scooter με εκείνες ενός επαγγελματικού τρίκυκλου.
Μπορεί σε αυτή τη γωνιά του κόσμου η ινδική Hero Motor να αποτελεί επί της ουσίας άγνωστη ποσότητα, ωστόσο στην πραγματικότητα είναι ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές δίκυκλων στον κόσμο με ετήσιες πωλήσεις της τάξης των 5,7 εκατ. μονάδων.
Μέσω της θυγατρικής της Surge Automobiles, ο ινδικός κολοσσός παρουσίασε πρόσφατα το ιδιαίτερα ενδιαφέρον σε προδιαγραφές Surge S32, ένα επαγγελματικό τρίκυκλο που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα της εταιρείας Advanced Modular Scaleable Electric Platform (AMSEP) η οποία κρύβει μέσα της ένα πλαίσιο τύπο σκάλας και είναι αμιγώς ηλεκτρικό.
Αυτό που κάνει την τρίκυκλη πρόταση των Ινδών να παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον είναι το μικρό και επίσης ηλεκτρικό scooter που «κρύβει» στην στάνταρ διαμόρφωσή της εντός της καμπίνας του οδηγού, η οποία έχει χώρο για δύο ακόμη άτομα.
Με το πάτημα ενός κουμπιού το εμπρός μέρος της καμπίνας ανοίγει προς τα πάνω, το scooter αποκολλάται από τη βάση του που ενσωματώνεται στην πλατφόρμα και αφού ο πίσω τροχός του αναπτυχθεί, πάλι με το πάτημα ενός κουμπιού, είναι έτοιμο για χρήση.
Σύμφωνα με τη Surge για την όλη διαδικασία απαιτούνται περίπου τρία λεπτά και όταν το scooter είναι ενσωματωμένο στο S32 τότε χρησιμεύει ως το τιμόνι τρίκυκλου. Παράλληλα, ο εμπρός τροχός, η ανάρτηση με τα διπλά αμορτισέρ και τους βραχίονες και το φρένο προσφέρουν ενεργά τις υπηρεσίες τους, όπως και ο πίνακας πληροφοριών που βρίσκεται στο τιμόνι του.
Το scooter φέρει τον δικό του ηλεκτρικό κινητήρα που αποδίδει 8,15 ίππους και του δίνει τη δυνατότητα να αναπτύξει ταχύτητα έως και 60 χλμ./ώρα, ενώ η μπαταρία έχει χωρητικότητα 3,87 kWh.
Ως τρίκυκλο το πρωτότυπο μοντέλο της Surge χρησιμοποιεί διαφορετικό ηλεκτρικό μοτέρ που βρίσκεται στον πίσω άξονα και αποδίδει 13,6 ίππους, όπως διαφορετική και μεγαλύτερη σε χωρητικότητα είναι και η μπαταρία των 11,616 kWh. Ως τρίκυκλο η μέγιστη ταχύτητα κίνησης φτάνει τα 45 χλμ./ώρα, ενώ το ωφέλιμο.
Η Surge σκοπεύει να διαθέσει το S32 σε διαφορετικές διαμορφώσεις ώστε να καλύπτει όσες περισσότερες επαγγελματικές ανάγκες γίνεται και εκτός από ανοιχτή καρότσα θα είναι διαθέσιμο ως van αλλά και ως επιβατικό τρίκυκλο.
Προς το παρόν είναι άγνωστο το πότε το S3 θα μπει σε μαζική παραγωγή, ενώ άγνωστα παραμένουν τα υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά και οι προδιαγραφές του, ενώ λόγος δεν έχει γίνει ούτε για την τιμή του.
car and motor