“Μαύρα τα κράνα” για τα έργα αποκατάστασης της Θεσσαλίας(οδικού και σιδηροδρομικού δικτύου) αφού “μπλόκο” βάζουν οι μικροί και οι μεσαίοι κατασκευαστές, που κατάφεραν να μπλοκάρουν τη διαγωνιστική διαδικασία, κερδίζοντας τα προσωρινά μέτρα που είχαν καταθέσει μαζί με την προσφυγή τους στην Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ) στις 24 Δεκεμβρίου του 2024.
Η εξέλιξη αυτή μεταφράζεται σε τουλάχιστον δίμηνη καθυστέρηση στην ανάδειξη των αναδόχων, οι οποίοι θα είναι κάποιοι ή ακόμα και όλοι οι μεγάλοι εγχώριοι κατασκευαστικοί όμιλοι, δηλαδή η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η AKTOR, η ΜΕΤΚΑ και ο ΑΒΑΞ, καθώς το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών “τρέχει” τη διαγωνιστική διαδικασία μέσω “κλειστών” προκλήσεων και επέλεξε να καλέσει μόνο αυτές τις εταιρείες.
Πάντως ό,τι και αν αποφασίσει στα τέλη του επόμενου μήνα επομένως η ΕΑΔΗΣΥ, το μόνο σίγουρο είναι ότι η Θεσσαλία δε θα δει να επουλώνονται οι πληγές της σύντομα, καθώς μαζί με την ενδεχόμενη προσφυγή στο ΣτΕ θα πρέπει στην καλύτερη των περιπτώσεων να περιμένουμε για την ανάδειξη των αναδόχων έως το καλοκαίρι του 2025.
Δεν είναι λίγοι αυτοί πάντως που πιστεύουν ότι τη συγκεκριμένη εξέλιξη την ανέμεναν στη κυβέρνηση και τους ήρθε ως “μάννα εξ ουρανού“, αφού λεφτά δεν υπάρχουν.!