Μετά το Youth Pass έρχεται τον Μαΐο το «Market place» για τους νέους

papastergiou3

Μετά το Youth Pass έρχεται τον Μαΐο το «Market place» για τους νέους

Πάνω από 66.000 νέοι και νέες ηλικίας 18 και 19 ετών έχουν ήδη υποβάλει αίτηση για την απόκτηση του voucher των 150 ευρώ, στο πλαίσιο του προγράμματος Youth Pass.

Η κάρτα αυτή, η οποία διατίθεται σε ψηφιακή μορφή, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για αγορές προϊόντων και υπηρεσιών στους τομείς του πολιτισμού, του τουρισμού και των μεταφορών.

Ενδεικτικά, καλύπτει αγορές από:

αεροπορικές εταιρείες
ξενοδοχεία και καταλύματα
ακτοπλοϊκές και θαλάσσιες μεταφορές
κινηματογράφους, μουσεία, θέατρα
e-books, ταινίες, μουσική
επιχειρήσεις κάμπινγκ

Ποιοι είναι δικαιούχοι

Δικαιούχοι του Youth Pass είναι άτομα που:

Είναι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδας
Έχουν συμπληρώσει το 18ο ή 19ο έτος έως τις 31 Δεκεμβρίου του προηγούμενου έτους
Δεν έχουν συμπληρώσει ακόμα το 20ό έτος

Οι δικαιούχοι λαμβάνουν 150 ευρώ με τη μορφή ψηφιακής κάρτας κατά το έτος της αίτησης. Αν συνεχίσουν να πληρούν τα κριτήρια, λαμβάνουν επιπλέον 150 ευρώ και το επόμενο έτος. Το πρόγραμμα Youth Pass για το 2025 έχει προϋπολογισμό 30 εκατ. ευρώ, ο οποίος καλύπτεται από τον τακτικό προϋπολογισμό.

Για την υποβολή αίτησης, οι ενδιαφερόμενοι πρέπει πρώτα να εγγραφούν στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (emep.gov.gr).

Έρχεται το «Market place»

Στο πλαίσιο ενίσχυσης του προγράμματος, δημιουργείται και Μητρώο Επιχειρήσεων Προωθητικών Ενεργειών (Market place), από την Κοινωνία της Πληροφορίας (ΚτΠ Μ.Α.Ε.), υπό την αιγίδα των Υπουργείων Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Εσωτερικών και Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών.

Σε αυτό το Μητρώο θα εντάσσονται επιχειρήσεις των τομέων πολιτισμού, τουρισμού και μεταφορών που επιθυμούν να προσφέρουν ειδικές εκπτώσεις στους κατόχους του Youth Pass, πέραν του ποσού της κάρτας. Με αυτό τον τρόπο, οι νέοι θα επωφελούνται από ακόμη μεγαλύτερες παροχές.

Το Market place θα είναι διαθέσιμο από τα μέσα Μαΐου, αμέσως μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων στις 15 Μαΐου. Ήδη, αρκετές επιχειρήσεις έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για ένταξη.

Ο σκοπός της πρωτοβουλίας

Η δημιουργία του Youth Pass και του συνοδευτικού Market place στοχεύει:

Στην οικονομική ενίσχυση των νέων
Στην ενίσχυση της συμμετοχής τους σε πολιτιστικές και κοινωνικές δραστηριότητες
Στην προβολή και εξωστρέφεια των επιχειρήσεων που συμμετέχουν
Στην προσφορά ουσιαστικών κινήτρων για αξιοποίηση εμπειριών, μετακινήσεων και εκδηλώσεων

Η δράση αυτή είναι ένα επιπλέον εργαλείο στήριξης της νεότερης γενιάς και ταυτόχρονα προώθησης της εγχώριας αγοράς.

 

iefimerida.gr