Το Brand Name της Θεσσαλίας φαίνεται ότι θέλει να “χτίσει” με μεθοδικές κινήσεις ο Περιφερειάρχης κ. Δημήτρης Κουρέτας, όπως καταδεικνύουν οι πρωτοβουλίες που έχει πάρει το τελευταίο διάστημα.
Εκτός της ανάδειξης της περιοχής ως ποιοτικού τουριστικού προορισμού, στόχοι του κ. Κουρέτα είναι η προβολή – προώθηση των παραδοσιακών και μοναδικών Θεσσαλικών προϊόντων στις αγορές του εσωτερικού και εξωτερικού.
Επίσης σε συνεργασία με πανεπιστήμια και φορείς, δημιουργεί τις βάσεις προκειμένου η Περιφέρεια Θεσσαλίας να πρωτοπορεί στο μέλλον στην έρευνα και την καινοτομία.
Επιτέλους κάποιοι αντιλήφθηκαν σε τούτο τον τόπο, ότι η Θεσσαλία δεν είναι “αποθήκη” για τις ΑΠΕ.