
Πάνω από το 50% των εξαγωγών Ελληνικής φέτας πραγματοποιείται από Τρικαλινές βιομηχανίες αναφέρουν τα επίσημα στοιχεία.
Στην εγχώρια αγορά όμως η τοπική φέτα είναι άφαντη και στις λιανικές πωλήσεις κυριαρχεί η φέτα Καλαβρύτων που μάλιστα επειδή δεν μπορεί να καλύψει τη ζήτηση, παράγει το προϊόν με τη συγκεκριμένη επωνυμία ακόμη και σε Τρικαλινά τυροκομεία.
Παρ΄όλα αυτά για τη συγκεκριμένη αδυναμία του παραγωγικού μοντέλου της περιοχής μας τόσα χρόνια, ουδείς ασχολήθηκε.
Αναμένουμε βέβαια τη δέσμευση της νέας διοίκησης του Επιμελητηρίου αλλά και του Περιφερειάρχη κ. Δ. Κουρέτα, ότι θα δώσουν ιδιαίτερο βάρος στην προβολή και την προώθηση των παραδοσιακών προϊόντων του Ν. Τρικάλων.
Από την άλλη η επιτυχημένη διοργάνωση επί 13 έτη του “Μύλου των Ξωτικών” και η τουριστική άνθηση που παρουσιάζει εσχάτως ο Δ. Μετεώρων, καταδεικνύουν τις απεριόριστες δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης της περιοχής, παρ΄ότι δεν έχουν εφαρμοστεί προς το παρόν στρατηγικές ανάδειξης του Κόζιακα, του Ασπροποτάμου ή ακόμη και της περίφημης διάβασης του Μπάρου.
Κι εδώ οι ελπίδες επαφίενται στις καινοτόμες ιδέες και την βούληση της Περιφερειακής αρχής Θεσσαλίας, του δραστήριου Δημάρχου Μετεώρων κ. Λ. Αβραμόπουλου και φυσικά στο νέο πρόεδρο του Επιμελητηρίου Τρικάλων κ. Κ. Παπαευθυμίου.