Ορατός ο κίνδυνος να μην ξαναδούν τρένο Τρικαλινοί και Καλαμπακιώτες

treno

Καμία προεργασία δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα για την αποκατάσταση των υποδομών στη σιδηροδρομική γραμμή Παλαιοφάρσαλου-Καλαμπάκα, παρά τις συνεχείς εξαγγελίες κυβερνητικών παραγόντων.

Το κόστος της αποκατάστασης του σιδηροδρομικού δικτύου στη Θεσσαλία εκτιμάται στα 470 εκατομμύρια ευρώ και μέχρι τις αρχές του 2025 σύμφωνα με τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις θα δημοπρατηθούν τα έργα στο δίκτυο Αθήνα-Θεσσαλονίκη, με τους κάθετους άξονες Λάρισας-Βόλου και Παλαιοφάρσαλου-Καλαμπάκας να ακολουθούν κάπου μέσα στο 2025.

Όσο για τη ηλεκτροκίνηση, παρ΄ότι η διαδικασίες είχαν προχωρήσει πριν τον “Daniel“, στη παρούσα συγκυρία και λόγω της δημοσιονομικής στενότητας που διέρχεται η χώρα, η καθυστέρηση της υλοποίησης του έργου ακόμη και για πάνω από μία πενταετία θεωρείται δεδομένη.

Μάλιστα πολλοί πιστεύουν ότι επειδή η γραμμή Βόλος – Παλαιοφάρσαλος -Καλαμπάκα, είχε κριθεί αντιοικονομική από τους Ιταλούς που είχαν αγοράσει τον ΟΣΕ, είναι απίθανο να ξαναδούν τρένο Τρικαλινοί και Καλαμπακιώτες