Το γεγονός ότι δεν υπάρχει καμία εξέλιξη ως προς την αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου, που έχουν αφήσει εκτός κάλυψης τον Βόλο, την Καρδίτσα, τα Τρίκαλα και την Καλαμπάκα, καυτηριάζει σε ανακοίνωσή του το διοικητικό συμβούλιο του συνδέσμου σιδηροδρομικών Θεσσαλίας.
Όπως τονίζουν « Έχοντας διανύσει 1,5 χρόνο από τις καταστροφικές πλημμύρες «Daniel» και «Elias» που έπληξαν την Θεσσαλία με αποτέλεσμα την ολοκληρωτική καταστροφή του σιδηροδρομικού δικτύου «Βόλου- Λάρισας» και «Καλαμπάκας – Παλαιοφάρσαλου» δεν έχει υπάρξει καμία εξέλιξη ως προς την έμπρακτη αποκατάστασή του έως σήμερα , αφήνοντας χωρίς σιδηροδρομική κάλυψη πόλεις όπως τον Βόλο , την Καρδίτσα , τα Τρίκαλα και την Καλαμπάκα.
Η συστηματική πολιτική αδιαφορία προς τον ΟΣΕ Βόλου και ευρύτερα του θεσσαλικού σιδηροδρόμου είναι γνωστή εδώ και χρονιά με εμφανείς αρνητικές επιπτώσεις στον οργανισμό , στις τοπικές κοινωνίες και στο επιβατικό κοινό.
Ήδη στο νέο οργανόγραμμα του ΟΣΕ το τμήμα γραμμής Βόλου δεν θα υφίσταται ως αυτόνομο καθώς συγχωνεύεται με αυτό της Λάρισας , σε μια εποχή που η ανάπτυξη του τοπικού σιδηροδρόμου είναι επιτακτική ανάγκη τόσο για την μελλοντική ανασυγκρότηση του οργανισμού όσο και για τοπική κοινωνία γενικότερα , αντ’ αυτού βλέπουμε πισωγυρίσματα και πλήρη απαξίωση.
ΖΗΤΟΥΜΕ:
– Την επίσπευση των έργων αποκατάστασης του θεσσαλικού
σιδηροδρομικού δικτύου
-Την διατήρηση της αυτονομίας του τμήματος γραμμής Βόλου
– Την μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων
Ο κύκλος της αδιαφορίας πρέπει να κλείσει και να ανοίξει ο κύκλος της δημιουργίας και της ανάπτυξης που επιβάλλει η εποχή που ζούμε, για έναν σύγχρονο σιδηρόδρομο !».