![anasximatismo d meteoron anasximatismo d meteoron](https://trikalatroll.gr/wp-content/uploads/2025/02/anasximatismo-d-meteoron-696x464.jpg)
Σε “ανασχηματισμό “στο Δ. Μετεώρων προχώρησε ο Λ. Αβραμόπουλος
Το πρώτο βήμα των αλλαγών ολοκληρώθηκε με την αναδιάρθρωση του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΟΕΥ). Η τροποποίηση του ΟΕΥ αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για την αναβάθμιση του διοικητικού και λειτουργικού μοντέλου του Δήμου, διασφαλίζοντας τη διαφάνεια, την αποτελεσματικότητα και την προσαρμογή στις σύγχρονες ανάγκες της τοπικής αυτοδιοίκησης, αλλά και τις αρμοδιότητες που επωμίστηκαν τα τελευταία χρόνια οι ΟΤΑ Α΄ Βαθμού.
Βασικές αλλαγές και στόχοι του νέου ΟΕΥ
Η νέα οργανωτική δομή του Δήμου Μετεώρων διαμορφώθηκε με γνώμονα: Τη βελτίωση της διοικητικής λειτουργίας, μέσω της σαφούς κατανομής αρμοδιοτήτων στις οργανικές μονάδες. Η νέα διάρθρωση προβλέπει τη δημιουργία νέων Αυτοτελών Τμημάτων και Γραφείων όπως το Αυτοτελές Τμήμα Εσωτερικού Ελέγχου, το Αυτοτελές Τμήμα Πολιτισμού, Τουρισμού και Παιδείας, το Αυτοτελές Τμήμα Μουσικής Σχολής και το Αυτοτελές Τμήμα Πολιτικής Προστασίας.
Παράλληλα, η Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών Περιβάλλοντος και Πολεοδομίας ενισχύεται με τη δημιουργία του Τμήματος Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων και του Γραφείου Δημοτικής Περιουσίας και Κτηματολογίου, οι δομές του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας Μέριμνας και Αλληλεγγύης ενισχύονται με το Κοινωνικό Παντοπωλείο και το Κοινωνικό Φαρμακείο και η Διεύθυνση Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών ενισχύεται με το Τμήμα Ταμείου και το Τμήμα Δημοτικών Προσόδων και Περιουσίας.
Ο Δήμαρχος Μετεώρων Λευτέρης Αβραμόπουλος, δήλωσε σχετικά:
«Η ολοκλήρωση της τροποποίησης του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τον Δήμο μας. Το επόμενο βήμα έρχεται με την τοποθέτηση νέων προϊσταμένων προκειμένου το διοικητικό σχήμα που δημιουργήσαμε να είναι λειτουργικό και αποτελεσματικό καθώς διαπιστώσαμε πολλές αρρυθμίες που είχαν ως αποτέλεσμα ο Δήμος μας να μείνει πίσω τα προηγούμενα χρόνια. Αυτές τις αρρυθμίες ερχόμαστε να διορθώσουμε προκειμένου να αποκτήσουμε μια πιο αποτελεσματική και σύγχρονη διοίκηση, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των δημοτών και στις προκλήσεις της σύγχρονης αυτοδιοίκησης. Πρόκειται για μια απαιτητική εργασία που ολοκληρώθηκε με επιτυχία, βελτιώνοντας τη λειτουργική δομή των υπηρεσιών μας. Το επόμενο και σημαντικό βήμα είναι η ενίσχυση του Δήμου με μόνιμο προσωπικό ώστε να μπορέσουμε όλοι μαζί να προσφέρουμε καλύτερες υπηρεσίες στους πολίτες. Ο Δήμος αναμένει μέσω των διαγωνισμών που διενεργεί το ΑΣΕΠ την πλήρωση 12 κενών θέσεων εργασίας σε διάφορα τμήματα και τη πλήρωση άλλων 37 θέσεων διαφόρων ειδικοτήτων για τα έτη 2026 και 2027. Πιστεύουμε μέσα από το σωστό σχεδιασμό που έχουμε εκπονήσει δίνουμε τη δυνατότητα στο Δήμο μας να προσφέρει περισσότερες και καλύτερες υπηρεσίες στους πολίτες».