Τι συμβαίνει με το 13ο βαγόνι; Ο Φλωρίδης έλεγε πως δεν υπήρχε-Η Hellenic Train πως ήταν άδειο

tempi minisi

“Τέτοιο βαγόνι δεν υπήρξε ποτέ”. Αυτό τόνιζε με απόλυτη βεβαιότητα ο Γιώργος Φλωρίδης μόλις δύο ημέρες πριν, την Τρίτη, κληθείς να απαντήσει σε σχετική ερώτηση στον ΣΚΑΪ για την εμπορική αμαξοστοιχία στα Τέμπη και για την ύπαρξη ή όχι του 13ου βαγονιού.

Ο κ. Φλωρίδης στις δηλώσεις του στον τηλεοπτικό σταθμό επικαλείται ρεπορτάζ εφημερίδας, η οποία με τη σειρά της αναφέρεται σε πέντε πραγματογνώμονες της πλευράς των συγγενών που λένε ότι δεν υπήρχε 13ο βαγόνι.

Δύο ημέρες αργότερα, σήμερα Πέμπτη δηλαδή, ήρθε η ανακοίνωση της Hellenic Train, η οποία επί της ουσίας εκθέτει τον υπουργό. Η εταιρεία αναφέρει ότι στο 12ο και στο 13ο βαγόνι “υπήρχαν κενά εμπορευματοκιβώτια”

Συγκεκριμένα, η εταιρεία σημειώνει στην ανακοίνωσή της για τη σύνθεση των βαγονιών της αμαξοστοιχίας:

“Τα τρία πρώτα, που εκτροχιάστηκαν, μετέφεραν πλατιά προϊόντα ελασματοποίησης από σίδηρο (λαμαρίνες).

Τα υπόλοιπα δέκα περιείχαν εμπορευματοκιβώτια με:
• Παρασκευάσματα διατροφής (4ο – 7ο βαγόνι)
• Μπύρες (8ο – 9ο βαγόνι)
• Σύρματα από σίδηρο (10ο – 11ο βαγόνι)
Κενά εμπορευματοκιβώτια (12ο – 13ο βαγόνι)”.

Ειδικότερα, σε ανακοίνωση που εξέδωσε, επισημαίνεται πως “η εταιρεία έχει ήδη παραδώσει όλα τα απαιτούμενα δεδομένα στις αρμόδιες αρχές και έχει απαντήσει σε κάθε σχετικό ερώτημα”.

Παράλληλα, στην ανακοίνωση της η Hellenic Train αναφέρεται και στο ζήτημα του φορτίου της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας 63501, τονίζοντας πως “έχει ήδη διευκρινιστεί στο πλαίσιο της Ερώτησης 2506/03.03.2023, που κατατέθηκε στη Βουλή των Ελλήνων”, τονίζοντας πως “τα τρία πρώτα που εκτροχιάστηκαν μετέφεραν πλατιά προϊόντα ελασματοποίησης από σίδηρο”.