Φαίνεται ότι ο υποψήφιος πρόεδρος του Επιμελητηρίου Τρικάλων έχει αντιληφθεί τη σημασία που έχουν για τη τοπική οικονομία οι τοπικές γαλακτοβιομηχανίες και την προστιθέμενη αξία που θα προσθέσουν σ΄αυτήν δράσεις που θα αναδείξουν τα εξαιρετικά τυροκομικά προϊόντα της περιοχής.
Έτσι σύμφωνα με πληροφορίες του trikalatroll.gr, οι “προγραμματικές δηλώσεις” του συνδυασμού του ενόψει των προσεχών εκλογών, θα περιλαμβάνουν εκτός από καινοτόμες ιδέες για προβολή των μοναδικών τυριών του νομού και παρεμβάσεις που θα αναδείξουν ως Τρικαλινά Brand Names, προϊόντα του κλάδου της μεταποίησης.
Κάτι ανάλογο είχε πραγματοποιήσει και ο Ευάγγελος Αβέρωφ πριν δεκαετίες για το Μέτσοβο προωθώντας στις αγορές ένα τοπικό καπνιστό τυρί, το “Μετσοβόνε,” που πια είναι συνώνυμο του διάσημου χωριού της Πίνδου.
Λέτε ο..πρόεδρος να δημιουργήσει ένα αποκλειστικά δικό μας τυρί, το “Τρικαλόνε“, όπως ο πάλαι ποτέ ιδεολογικός αντίπαλος του Ανδρέα..!