Το Scooter που το αγοράζεις με 700 ευρώ και δεν θέλει δίπλωμα

438098234_481984024161694_6388773704824184293_n

Το νέο ηλεκτρικό δίκυκλο για την πόλη δεν ξεχωρίζει μόνο για την προσιτή του τιμή, αλλά και για ορισμένα χαρακτηριστικά του.

Η δυνατότητα εναλλαγής της μπαταρίας (battery swap) είναι γνωστή από τον χώρο του αυτοκινήτου. Δεν έχει στεριώσει στην αγορά της Ευρώπης ή της Αμερικής, αλλά στην Κίνα δείχνει να δουλεύει.

Τώρα όμως, η δυνατότητα battery swapping έκανε την εμφάνισή της στα δίκυκλα, όχι όμως από κάποια εταιρεία της Κίνας, αλλά της Ταϊβάν. Τα ηλεκτρικά σκούτερ επεκτείνονται διαρκώς και πλέον αρκετοί κατασκευαστές διαθέτουν ορισμένα από αυτά.

Η εταιρεία Gogoro ιδρύθηκε το 2011 και, εκτός από τα συστήματα εναλλαγής μπαταριών, παράγει ηλεκτρικά σκούτερ για αστική χρήση. Το ηλεκτρικό σκούτερ JEGO αποτελεί την μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία της εταιρείας και μέχρι σήμερα υπάρχουν ήδη περισσότερες από 6.500 πληρωμένες προπαραγγελίες. Η τιμή του στην Ταϊβάν είναι 700 ευρώ.

Το JEGO διαθέτει δύο αφαιρούμενες μπαταρίες και ο αναβάτης/ιδιοκτήτης μπορεί να ανταλλάξει την άδεια μπαταρία με μία γεμάτη σε έναν από τους πολυάριθμους σταθμούς εναλλαγής μπαταρίας με μηνιαία χρέωση επτά ευρώ.

Η συγκεκριμένη μηνιαία χρέωση περιλαμβάνει ηλεκτρική ενέργεια για περίπου 1.000 χλμ. το μήνα. Ωστόσο, η υπηρεσία απαιτεί συνδρομή 36 μηνών και το πλήρες ποσό πρέπει να καταβληθεί με την έναρξη της συνδρομής.

Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Gogoro, Horace Luke, ελπίζει η συνέχεια να είναι εξίσου συναρπαστική με την έναρξη των πωλήσεων, αλλά η πραγματικότητα τον διαψεύδει. Οι πωλήσεις του όμως έχουν ξεπεράσει κάθε προσδοκία, με την εταιρεία να σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο.

Πέρα από την ελκυστική τιμή που διαθέτει, το κλειδί της επιτυχίας είναι η υψηλή διαθεσιμότητα των σταθμών εναλλαγής μπαταρίας. Η Gogoro διαθέτει ένα ολοκληρωμένο δίκτυο battery swapping στην Ταϊβάν και σύντομα, αναφέρει η ίδια, θα διαθέτει ένα δίκτυο ανταλλαγής μπαταριών μεγαλύτερο από τα πρατήρια που υπάρχουν στη χώρα

Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, το JEGO προσφέρει αυτονομία 162 χλμ. με τις δύο μπαταρίες που διαθέτει και η τελική ταχύτητά του φτάνει τα 68 χλμ./ώρα. Διατίθεται σε πέντε αποχρώσεις, ενώ όπως αναφέρουν οι σχεδιαστές του, είναι πολύ ασφαλές χάρη στα δύο δισκόφρενα και προσφέρει χαμηλό κόστος χρήσης.

Ο αναβάτης του Gogoro JEGO ενημερώνεται από μία μεγάλη έγχρωμη οθόνη και κάτω από τη σέλα θα βρει χώρο να αποθηκεύσει και ορισμένα πράγματα. Θήκη υπάρχει και στην κολόνα του τιμονιού, για την στερέωση ενός καφέ ή ενός αναψυκτικού.

 

car and mototor

Ακολουθήστε το trikalatroll.gr στο GoogleNews και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.