Η Βιολάντα της οικογένειας Τζιωρτζιώτη μπορεί να ξεκίνησε από ένα συνοικιακό αρτοποιείο στα Τρίκ
Τριπλασιασμός πωλήσεων
Η ιστορία της Βιολάντα ξεκινάει με τον Κωνσταντίνο Τζιωρτζιώτη και τη σύζυγό του να προμηθεύουν φούρνους και ζαχαροπλαστεία της Θεσσαλίας και όμορων νομών με κουλουράκια και μπισκότα. Το πρώτο μεγάλο βήμα έγινε στην αλλαγή της χιλιετίας με την παραγωγή private label για μεγάλη σήμερα αλυσίδα σούπερ μάρκετ, όμως το εντυπωσιακό άλμα -όπως φαίνεται και στο σχετικό σχεδιάγραμμα- έγινε την τελευταία εξαετία. Σε επίπεδο ομίλου, από τα 9 εκατ. ευρώ το 2016 οι πωλήσεις υπερτριπλασιάστηκαν και άγγιξαν τα 30 εκατ. ευρώ το 2021.
Αναλυτικότερα, το 2021 οι πωλήσεις της Βιολάντα διαμορφώθηκαν σε 24,41 εκατ. ευρώ έναντι 21,02 εκατ. ευρώ το 2020, εμφανίζοντας άνοδο κατά 16,1%, με τα κέρδη προ φόρων να βελτιώνονται κατά 19,6% στα 3,7 εκατ. ευρώ. Αντίστοιχα, η δεύτερη εταιρεία του ομίλου, η Vitafree, το 2021 έσπασε σε επίπεδο πωλήσεων το φράγμα των 5 εκατ. ευρώ (5,31 εκατ. ευρώ από 4,51 εκατ. ευρώ το 2020) με τα καθαρά κέρδη της να διαμορφώνονται σε 1,01 εκατ. ευρώ.
Για την τρέχουσα χρήση η διοίκηση αναμένει ότι οι πωλήσεις του ομίλου θα διαμορφωθούν στα 36 εκατ. ευρώ, με τη Vitafree να έχει μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων. Όπως αναφέρεται στον ισολογισμό της, «τον περασμένο χρόνο η άνοδός μας ήταν εμφανής. Οι προοπτικές μας, όμως, για το 2022 πιστεύουμε ότι είναι καλύτερες. Έχει αρχίσει η διάθεση νέων προϊόντων, που πιστεύουμε θα τύχουν μεγάλης αποδοχής από το καταναλωτικό κοινό. Με τη συμπλήρωση των νέων επενδύσεων, αποκτούμε νέες παραγωγικές εγκαταστάσεις, που θα αυξήσουν την παραγωγικότητα και τη δυνατότητα παραγωγής νέων προϊόντων».