Κινδυνεύουν με κατάρρευση τα πάρκινγκ εξαιτίας μεγάλου βάρους των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι βαριά. Αυτό το επιπλέον βάρος που μεταφέρουν θα μπορούσε να θέσει σε κίνδυνο ορισμένα τμήματα των υποδομών. Η Telegraph αναφέρει ότι αξιωματούχοι στη Βρετανία ανησυχούν ότι τα παλαιότερα πολυεπίπεδα πάρκινγκ /γκαράζ στάθμευσης θα μπορούσαν να κινδυνεύσουν να καταρρεύσουν εξαιτίας του αυξημένου του βάρους των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Βάρος ηλεκτρικών και ένα πρόβλημα που δεν είχαμε προβλέψει

Με την επερχόμενη μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ένα πράγμα που οι περισσότερες πόλεις και κυβερνήσεις δεν έχουν ακόμη αντιμετωπίσει είναι το βάρος. Το βρετανικό μέσο χρησιμοποιεί ένα ακραίο παράδειγμα βάρους ηλεκτρικού αλλά σε κάθε περίπτωση είναι ενδεικτικό. Αναφέρει το pick-up Ford F-150. Στην πιο βαριά διαμόρφωσή του -το Raptor με ελαστικά 37 ιντσών και πακέτο επιδόσεων – έχει βάρος σχεδόν 2.700 κιλά. Δεν χρειάζεται όμως να το πάμε μέχρι εκεί. Φαντάσου ότι ένα θερμικό μικρομεσαίο φθάνει περίπου τα 1.300-1.500 κιλά ενώ η ηλεκτρική εκδοχή του θα υπερβαίνει τους 2 τόνους. 

Αυτό το επιπλέον βάρος που μεταφέρουν αυτά τα οχήματα μπορεί να αποτελέσει κίνδυνο για τα παλιά πάρκινγκ / γκαράζ στάθμευσης. Η γήρανση των υποδομών που προκλήθηκε λόγω της πολυετούς εγκατάλειψης έχει κάνει ορισμένα γκαράζ να κινδυνεύουν να καταρρεύσουν, λένε οι ειδικοί στην Βρετανία. “Δεν θέλω να κινδυνολογήσω πολύ, αλλά σίγουρα υπάρχει το ενδεχόμενο να καταρρεύσουν κάποια από τα παλιά γκαράζ”, δήλωσε στην Telegraph ο σύμβουλος χώρων στάθμευσης και πολιτικός μηχανικός Chris Whapples.

Πώς θα αντιμετωπίσουν το αυξημένο βάρος των EV στα πάρκινγκ

Η Βρετανία είναι από τις χώρες που θέλει την κατάργηση αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες από το 2030 και αυτό σε συνδυασμό με τις κακές υποδομές της χώρας έχουν σημάνει συναγερμό στους ειδικούς σε σημείο που δημιουργούνται νέες οδηγίες για τις κατασκευές στάθμευσης. Για να προλάβουν τα πιθανά προβλήματα, ο Whapples και ο Russell Simmons, επικεφαλής της Βρετανικής Ένωσης Χώρων Στάθμευσης, συνιστούν αλλαγές στη δόμηση των πάρκινγκ. Η καθοδήγηση αυτή αναμένεται να δημοσιευθεί τις επόμενες εβδομάδες.

Η νέα οδηγία θα ζητά να αυξηθούν τα όρια φορτίου στα δάπεδα των τσιμεντένιων γκαράζ στάθμευσης από το σημερινό όριο των 250 κιλών ανά τετραγωνικό μέτρο σε 300+ κιλά ανά τετραγωνικό μέτρο. Τα όρια βάρους έχουν σημασία για τον Simmons, ο οποίος δήλωσε στην Telegraph ότι οι επιθεωρήσεις των πάρκινγκ/ γκαράζ στάθμευσης σε όλη τη χώρα τους τελευταίους μήνες έδειξαν ότι πολλά από αυτά δεν μπορούν να αντέξουν το αυξημένο βάρος των ηλεκτρικών“Έχουμε περιορισμούς ύψους στους χώρους στάθμευσης, γιατί όχι και βάρους”, δήλωσε.

 

 

topgear